Dit is nog wat ik weet van het verwijderen van de mijne, als je er aan begint, ga rustig en systematisch te werk. Het zit logisch in elkaar dus met wat zoekwerk aan de stoel zelf heb je het zo los
Aan de onderkant zit de hoes vast door een hard plastic strip. Het zijn eigenlijk twee delen die in elkaar vallen, één harde strip die valt in een plastic U-strip. bekijkt dit even en haal ze rustig uit elkaar. haal de verstelknoppen los die aan je stoel zitten (geen idee meer hoe die precies vastzitten), want anders krijg je de hoes niet los. Dan voorzichtig omhoog trekken en opletten waar hij allemaal aan vastloopt. De hoes zit voornamelijk van binnenuit met soort van veerringen die om metalen pennen zitten. Deze ringen moet je loshalen, alleen is dit een rot klus als je ze heel wilt houden. kapot knippen kan maar dan moet je wat anders vinden om je hoes opnieuw vast te zetten.
Het is voornamelijk een spel van zelf doen en uitvinden, het is niet moeilijk maar een secuur klusje waar je goed bij moet opletten, ook omdat moet onthouden want je allemaal deed zodat je weet wat je moet doen om hem weer in elkaar te zetten. De mijne alleen uit elkaar dus de dingen die daarvoor handig waren (slopen) meld ik maar even niet
Helaas kan ik geen foto's terugvinden, die ik toendertijd gemaakt heb. Niet op m'n oude laptop gezet en de Samsung die ze maakte is hemelen.