Is dat een beetje te doen, was daar misschien ook een how to van

hahaha, jullie hebben duidelijk verschillende werksnelheden...Crazy Cavan schreef:Drie weken terug nog gedaan. Tip: vervang ze gelijk allemaal. Het is bij elkaar 20 minuten werk, uit elkaar halen, vervangen, in elkaar zetten.V3lv3T schreef:Die van de verwarming is inderdaad nog geen 10 minuten werk, alleen voorzichtig doen met je dash :)
Jah ik zie niet waar die 20minuten vandaan komenMartijn1974 schreef:hahaha, jullie hebben duidelijk verschillende werksnelheden...Crazy Cavan schreef:Drie weken terug nog gedaan. Tip: vervang ze gelijk allemaal. Het is bij elkaar 20 minuten werk, uit elkaar halen, vervangen, in elkaar zetten.V3lv3T schreef:Die van de verwarming is inderdaad nog geen 10 minuten werk, alleen voorzichtig doen met je dash :)
Maar het klusje is inderdaad zo makkelijk als hier word beschreven.
jah het was me wel opgevallen dat je hem een kwart slagje moest draaien....Volvo knuppel schreef:Ziet er inderdaad heel anders uit, als het dezelfde lampjes zijn als die van mij zal je ze er niet uit krijgen.
Je moet ze namelijk een slag draaien, het blauwe is een hoesje wat het licht dimt, met die eraf schiet je niks op.
Wellicht kan een vadis verzoekje je verder helpen mocht niemand ervaring hebben met jouw type.
In ieder geval.. succes
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast