Nieuwe drukgroep en koppelingsplaten en druklager.

Koppelingen, Schakelen, Automaat, Olie flushen enz
Gebruikersavatar
corhog
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 5551
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 21:12
15
Model: XC90
Type: 1.6
Bouwjaar: 2005
Roepnaam: Cor
Locatie: Nazereth
Contacteer:

Re: drukgroep versleten

Bericht door corhog »

Check ook even de onderste motorrubbers, als die wat minder zijn en je vervangt ze is de wagen opeens een heel stuk soepeler.
Zijn ook niet de kosten overigens.
Kale Cor. Zwarte dos litros V40 ` 96. 280000km en een beetje (zwart is het mooiste, ZWART, ZWART, ZWART!!!)
Webdagboek

Image
Afbeelding
wbe
1st Gear member
1st Gear member
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 19:10
15
Model: V50
Type: 2.0
Bouwjaar: 2004
Locatie: Kollumerzwaag

Re: drukgroep versleten

Bericht door wbe »

het is alweer gefikst :-D
ik heb toch maar gekozen voor de gebruikte set die ik nog had liggen.
dit omdat het mij ongeveer 250 euro scheeld en het sleutel werk eigenlijk wel mee valt.
wel heb ik de versnellingsbak olie en beide fusee kogels en een stuk remleiding vervangen.
en dan zie ik wel weer hoelang het duurt zal vast binnen een paar maand weer wat zijn :-D maar dan moet je ook niet een auto kopen met meer dan 3 ton op de teller vind het eigenlijk ook wel leuk en het rijd natuurlijk lekker goedkoop op gas :P

iedereen bedankt voor de info en tips :tumbup

ow ja heb geen howto gemaakt want vind het niet zo handig vuile handen en dan foto's maken maar heb de vadis info gebruikt werkt prima en het meeste wijst zich van zelf
Gebruikersavatar
Mr-officer
3rd Gear member
3rd Gear member
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 21:30
14
Roepnaam:

Re: drukgroep versleten

Bericht door Mr-officer »

schaefer schreef:Toevallig geen foto's gemaakt om ons een mooie HOW-TO te presenteren voor de knowledgebase??
Natuurlijk heb ik foto's gemaakt :tumbup

Alleen even de tijd vinden i.v.m. privé omstandigheden om het allemaal tot een mooi verhaal te maken.

Komt goed!!

:D :tumbup (A)
Plaats reactie