Zoektocht 13cm speakers in deuren - welke ?

v40blue
Idle
Idle
Berichten: 27
Lid geworden op: di 21 jul 2009, 15:08
14

Zoektocht 13cm speakers in deuren - welke ?

Bericht door v40blue »

Heren en enkele dame.

Ik ben vrijwel een leek op audio gebied. Ik wil de deurspeakers vervangen. Zit nu standaard volvo in. Ik heb hem er al even uit gehaald om te kijken hoe dit zit (kind kan de was doen, meevaller dus voor mij) Ik heb er een standaard CT-503 radio/cs speler in zitten met volvo actieve subwoofer in de koffer.

Geen zin om erg veel geld uit te geven maar heb simpelweg het gevoel dat het geluid uit de deuren beter kan.

Wie wil mij tips geven met welke speakers te nemen en waarom zou ik die dan moeten nemen? Wat zijn nou echt qua gehoor de verbeteringen? Moet ik ook de tweeters in dashboard vervangen?

Ik zie ook van die speaker adapters in topic Show your sound. Waar koop je die ?

Bedankt alvast! :tumbup
V40 1.8 07-2003 - Nordic Edition Sports - Atlantic Blue - 15" Stellar - Black Dual met Xenon 4300k H7
SilverBullet76
Idle
Idle
Berichten: 35
Lid geworden op: di 11 aug 2009, 10:08
14

Re: 13cm speakers in deuren - welke ?

Bericht door SilverBullet76 »

Ik heb een passend setje Alpine speakers besteld voor de deuren en hoedenplank S40 Sedan.

Deze komen deze week nog binnen, zal je even laten weten hoe het verschil is met de Volvo speakers.

De adapterringen schijnen toch niet nodig te zijn.
v40blue
Idle
Idle
Berichten: 27
Lid geworden op: di 21 jul 2009, 15:08
14

Re: 13cm speakers in deuren - welke ?

Bericht door v40blue »

Ja, dat zou mooi zijn...thx
V40 1.8 07-2003 - Nordic Edition Sports - Atlantic Blue - 15" Stellar - Black Dual met Xenon 4300k H7
SilverBullet76
Idle
Idle
Berichten: 35
Lid geworden op: di 11 aug 2009, 10:08
14

Re: 13cm speakers in deuren - welke ?

Bericht door SilverBullet76 »