15" stellar met banden, deurkaarten, bougiekabels + 3 bobines

Dit forum wordt automatisch opgeruimd.
Onderwerpen waarin 90 dagen niet in is gepost.
Forumregels
De verkoopregels:

- Richtprijs
- Beschrijving
- Zet er zichtbare foto's bij
- Minstens 30 berichten buiten het advertentie-forum (nuttige posts)
- Stel je voor in wie is wie
Indien je niet aan bovenstaande regels voldoet, wordt de inhoud van de advertentie verwijderd en het topic gesloten.
Plaats reactie
NilsV40
Supporting Member
Supporting Member
Model: V40
Type: 2.0T
Bouwjaar: 2003

15" stellar met banden, deurkaarten, bougiekabels + 3 bobines

Bericht door NilsV40 » zo 27 okt 2019, 11:57

Ik heb velgen+banden, cyborg deurkaarten, bougiekabels en bobines in de aanbieding:

Wegens upgrade naar 16" craters bied ik mijn oude 15" stellar velgen met banden aan. 2 banden zijn Michelin Energy Savers en de andere 2 zijn Pirelly Cinturato. Beide 195/60/R15. De velgen hebben aan de binnenkant wat last van corrosie, maar van buiten zie je er niks aan. Allen hebben nog 6 mm profiel. Vraagprijs 140 euro.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als 2e heb ik mijn deurkaarten verwisseld met leren deurkaarten. Hierbij dus de oude stoffen deurkaarten in de verkoop. Zien er nog goed uit. Vraagprijs 30 euro.
Afbeelding

Als laatste heb ik bougiekabels en 3 bobines in de aanbieding, afkomstig van een B4204T3 (Phase 2 2.0 T). Ik kreeg last met inhouden/stotteren en heb toen een bobine en bougiekabel vervangen door exemplaren van de sloop. Dit heeft het tijdelijk verholpen en toen het terug kwam heb ik besloten beide bobines en alle kabels te vervangen met nieuwe. Dus geen garantie dat alles werkt, maar minimaal 1 bobine moet nog in orde zijn. Kan ter plekke natuurlijk gecontroleerd worden. Vraagprijs 30 euro.
Afbeelding

Daarnaast heb ik nog een phase 3 stuur zonder airbag (€30)
Afbeelding
Cyborg pook met pookhoes en omlijsting en cyborg strip voor dashbordkastje (€25).
Afbeelding

Mocht er interesse zijn in een of meerdere dingen dan hoor ik het graag. Prijs is uiteraard onderhandelbaar.

Plaats reactie