Sigaretten aansteker 12V (zekering, geen stroom enz

Alles over aansluitingen, Schema's, Dashboard teller unit, Sensoren, alarm, CC enz (Geen ICE en verlichting)
Gebruikersavatar
Horecaspoilert
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 365
Lid geworden op: di 16 aug 2016, 21:44
7
Model: V40
Type: 2.0
Bouwjaar: 2004
Roepnaam: André
Locatie: Tholen, Zeeland

Re: Sigaretten aansteker 12V (zekering, geen stroom enz

Bericht door Horecaspoilert »

Het kán natuurlijk wel maar het blijft een risico. Die schakeldraad van de radio komt rechtstreeks van de schakelaar van het contactslot en kan ook niet te veel vermogen hebben. Als je daar de sigaretten-aansteek-spiraal ooit per ongeluk in steekt kun je wel eens een groot probleem hebben... maar als je alleen je oplader er op zet van je mobiel of je dashcam moet dat geen probleem zijn.
Heb je een fase 2 toevallig met de sigarettenplug in de pookomlijsting? Dan zou je op de sloop een tweede aansluiting kunnen fixen en die in de rolhoes van de moddenconsole kunnen zetten. Daar zit de vorm al voorgestanst in dat verhoginkje bij de asbak. Dat klusje staat bij mij ook nog op het lijstje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Horecaspoilert
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 365
Lid geworden op: di 16 aug 2016, 21:44
7
Model: V40
Type: 2.0
Bouwjaar: 2004
Roepnaam: André
Locatie: Tholen, Zeeland

Sigaretten aansteker 12V (zekering, geen stroom enz

Bericht door Horecaspoilert »

Schiet me ineens te binnen, ik moet nog ergens een relais hebben liggen. Ik kan daar wel even een paar kabelschoenen aan maken met draad, kun je het er zo tussen zetten. Of je moet zelf een relais hebben, stuur ik wel even wat draad en aftekklemmen op met een elektrisch schema’tje er bij. Doe maar een pb bij interesse.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Kapiteinrob
2nd Gear member
2nd Gear member
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2017, 09:12
6
Model: V40
Type: 2.0
Bouwjaar: 2004
Roepnaam: Rob
Locatie: Huizen

Re: Sigaretten aansteker 12V (zekering, geen stroom enz

Bericht door Kapiteinrob »

Pb in the box!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie