Zou een ander onderstel (lees schroefset) helpen?
Helpt altijd, en is ook nog leuk voor de algemene wegligging/verlagingKees schreef:Mijn vrouw heeft nu voor de 1ste keer een eind over de snelweg gereden met de Volvo V40, maar ze vond hem een beetje zwabberen over de wegheeft iemand dit ook, of is dit een kwaal van Volvo?
Zou een ander onderstel (lees schroefset) helpen?
nope, volgens mij wordt er qua ophanging bij APK gekeken naar of schokdempers nog enigszins functioneren, speling fuseekogels max 1mm, de veren niet loshangen in de schotels bij auto omhoog en stabilisatorstangen, ja als ze echt los zitten.Edwins40 schreef:Ja das dus zo raar, als ik terug ga zitten denken deed hij het bij de apk keuring ook al in mindere mate, als er iets met de schokbrekers of misschien de stabilisators zou zijn komt dat dan toch naar voren?
Ik hoop dat dit een geintje is Alex.myalexx schreef:anders moet ik mijn auto verkopen..
stuur los auto rijd met 140 gewoon rechtdoor, alleen met zijwind enz niet.sniperv schreef:klinkt meer als niet goed gebalanceerd of uitgelijnd lijkt mij toch? dat is niet zo'n groot probleem dat je de auto weg doet daarvoor?
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast