Het zal toch niet waar zijn Marco!MarcO schreef:Je kunt die bout er ook uithalen.... Phase 3 heeft die 2e bout ook niet.
Ik heb je advies opgevolgd. Bouten zijn eruit (en ja, alles zit nog vast als een huis). Nu een rondje sportief rijden!
Het zal toch niet waar zijn Marco!MarcO schreef:Je kunt die bout er ook uithalen.... Phase 3 heeft die 2e bout ook niet.
Overigens, als er hier iemand is die mijn woorden wil ontkrachten, u mag het zeggen.Sven84 schreef:Dag Ed, bedankt voor je reactie. Al ben je vast met mij eens dat deze weinig constructief / bruikbaar is.EdT4 schreef:Overigens, wie gebruiken die maat hier of wie heeft jou dit advies gegeven?
Er zal niemand zijn die "jouw woorden" zal ontkrachten hoor. Je hebt immers gelijk. Je antwoord was alleen niet echt van toegevoegde waarde dan wel constructief. Het was een constatering van het overduidelijke. De term inwrijven is misschien beter geformuleerd. Althans, zo komt het op mij een klein beetje over.EdT4 schreef:Weinig constructief? Wil je alleen maar positieve reacties lezen dan? Ik schrijf wat ik ervan denk en als er mensen zijn die je advies geven waar jij je aankopen op baseert en je uiteindelijk merkt dat het niet helemaal lekker past, nog los van de tellerafwijking die je krijgt, ben ik dan diegene die niet constructief bezig is? Maat 55 is te groot, hoe je het ook wendt of keert. Dat merk je nu zelf, je moet nu al boutjes eruit gaan draaien om het niet aan te laten lopen.
Ik wil gewoon graag weten wie hier met 55 banden rijden, is dat zo'n vreemde vraag? Want dan zouden die ook mogelijk aanloop-problemen hebben, maar dat heb ik nog niet gelezen.
Overigens, als er hier iemand is die mijn woorden wil ontkrachten, u mag het zeggen.
Verklaar jij dan eens waarom er genoeg x40 zijn die wel met deze band rondrijden. Daar zouden we wat aan hebben. Daarvoor richten we ons tot een forum.EdT4 schreef:Tja, als je simpelweg niet wil lezen dat je gewoon verkeerde banden hebt aangeschaft, dan moet je dat zelf weten. Kun je wel om tips vragen, maar verkeerde banden zijn verkeerde banden. Daar vallen verder weinig tips voor te geven. Maar richt je vooral op mij, en vooral niet op de advies-gever... Erg logisch.
Ik lees graag posts die bijdragen.EdT4 schreef:Het is wel duidelijk dat je graag reacties leest die in jouw straatje passen.
Heb gehoord dat je bij de S60, v70 en s80 softwarematig kaan aanpassen wat voor maat banden onder auto zijn ivm teller afwijkingJohanH schreef:Een S80 heeft net wat grotere wielkuipen dan de S60/V70, opzich kun je daar wel de 45's op leggen maar je gaat zien dat de kuip wat minder gevuld gaat worden. Verder heb je toch nog wat tellerafwijking. 55 wordt vaak vaak gekozen omdat die maat goedkoper is maar dat kan zelfs gaan aanlopen met inveren. Dus 1 maatje kleiner zou wel gaan alleen zie je het...
[ Geplaatst met Android ] [ Afbeelding ]
Tsja... S80 is technisch toch een heel andere auto ... het lijkt er wel op, maar onderhuids ...krismazur schreef:En waarom zijn de voorschriften anders voor S60 en V70 dan voor S80
Gr Kris
Zo veel anders zijn ze niet Heel veel onderstel onderdelen zijn uitwisselbaar tussen s60 en s80 zoals draagarmenDinanT schreef:Tsja... S80 is technisch toch een heel andere auto ... het lijkt er wel op, maar onderhuids ...krismazur schreef:En waarom zijn de voorschriften anders voor S60 en V70 dan voor S80
Gr Kris
Zwaarder niet, mijne weegt 1548kg comfort zeker meer dan s60 of het meer dan v70 is weet ik nietDinanT schreef:Mja, maar de auto is toch wel een stukje zwaarder. En eigenlijk vooral (in ieder geval veel meer dan de S60 en V70) op comfort gericht