Chiptuning Fasttech mening gevraagd / ervaring / pics / enz

Alles over aanpassingen aan het motor management systeem. Chip, Piggybag, enz
Rob
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 12:15
14
Model: V40
Type: T4
Bouwjaar: 1998
Roepnaam: Rob
Locatie: Venray

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door Rob »

JT ligt er bij ook onder sinds een paar weken. Even goed monteren bij de doorgang bij de rechter achteras. Hier wil die wel eens ergens tegenaan trillen. Met wat meer aandacht zal dit JT zeker lukken.


T-Gul heeft al een FT-tuninkje en de T4 zal er ook te vinden zijn eind dit jaar (hoop ik).
"May the Moose be with you!" "My Kawasaki smells the best, on my 80cc Puch I feel the best, in my V40 I am the best!
martijnv40
Idle
Idle
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:33
14

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door martijnv40 »

Tja je vraagt om een mening, ik zal mijn mening geven, vroeger +/- half jaar geleden waren het top jongens met informatie geven, tijd voor je nemen en je een prijs geven wat ze later ook nog wisten dat ze je die gegeven hadden, ben hier toen eens met een maat van me geweest.

Maar heb een 2 maand geleden een andere kant van ze gezien, Belde voor een prijs van roetfilter uit het systeem schrijven in combinatie met chip tuning, vervolgens alles rond, ik zei denk er even een dag over na en belde hun vervolgens weer op voor een afspraak, lijkt me normaal toch? goed dag erna dezelfde jongen aan de lijn en gezegd van joh dat kan van mij doorgaan en verifieerde alles nog even waarna hij zei, goh die prijs heb ik je niet gegeven dit was volgens hem 100 euro duurder, ik vertelde toen misschien je compagnon dan? nou die was er niet en ik moest later terug bellen, zo gezegd zo gedaan, later teruggebeld en kreeg de andere jongen aan de lijn, deze kon het zich ook niet meer herinneren en vertelde dat de prijs zelfs 200 euro duurder zou zijn, ik gezegd van het word tijd dat jullie prijzen is met elkaar gaan afstemmen, dus ja toen had ik het voor gezien met deze gasten terwijl ik normaal alleen maar goede verhalen hier over hoor! hij kwam me niet tegemoet en hing arrogant die telefoon weer op, dus voor mij nooit geen Fasstech!

Uiteindelijk voor alleen een roetfilter uit het systeem schrijven bij Tunex geweest, top geholpen daar!
Rob
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 2492
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 12:15
14
Model: V40
Type: T4
Bouwjaar: 1998
Roepnaam: Rob
Locatie: Venray

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door Rob »

Hmmm, hebben ze het te druk? (A)
"May the Moose be with you!" "My Kawasaki smells the best, on my 80cc Puch I feel the best, in my V40 I am the best!
Gebruikersavatar
JohanH
5th Gear 1000rpm member
5th Gear 1000rpm member
Berichten: 1813
Lid geworden op: zo 06 sep 2009, 14:17
14
Roepnaam: Johan
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door JohanH »

Communicatie is en blijft een van de moeilijkste dingen. :-D Ik had trouwens met Marco uitgebreid mail contact gehad, ook vanwege wat eisen van mijn kant en die had het over 350 euro.
myalexx
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 4745
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 16:11
14
Model: V60
Type: D4
Bouwjaar: 2015
Roepnaam: Alex
Locatie: Waterland

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door myalexx »

JohanH schreef:Communicatie is en blijft een van de moeilijkste dingen. :-D Ik had trouwens met Marco uitgebreid mail contact gehad, ook vanwege wat eisen van mijn kant en die had het over 350 euro.
over wat? chip?
Genuine Volvo – There is no substitute
Volvo V60 D4 AUT '15
Volvo V40 T4 AUT '02 Heico Edition
Volvo S40 T4 AUT '98
martijnv40
Idle
Idle
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:33
14

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door martijnv40 »

Rob schreef:Hmmm, hebben ze het te druk? (A)

druk of niet, dit doe je gewoonweg niet! :tumbdown
Gebruikersavatar
DinanT
Veteraan
Veteraan
Berichten: 4210
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 17:39
14
Model: S80
Bouwjaar: 2008
Roepnaam: Dinant, Dien of Dean
Locatie: Zwijndrecht

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door DinanT »

martijnv40 schreef:Tja je vraagt om een mening, ik zal mijn mening geven,
....

Uiteindelijk voor alleen een roetfilter uit het systeem schrijven bij Tunex geweest, top geholpen daar!
Hmmmm... vreemd verhaal. Zo ken ik die jongens niet... Misschien in de stress ...? Ik weet dat ze druk zijn. Maargoed, daar ben jij niet mee geholpen en bij Tunex is het jou dus wel gelukt.
(nog nooit van gehoord trouwens... staat wel een halfnaakte griet in hun banner, is natuurlijk een betere lokker dan Fasttech... whaahahaha :-D :-D )
martijnv40
Idle
Idle
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:33
14

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door martijnv40 »

jaja inderdaad :-D ,maare ga niet snel 1,5 uur rijden terwijl fassttech om de hoek zit!
Gebruikersavatar
DinanT
Veteraan
Veteraan
Berichten: 4210
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 17:39
14
Model: S80
Bouwjaar: 2008
Roepnaam: Dinant, Dien of Dean
Locatie: Zwijndrecht

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door DinanT »

martijnv40 schreef:jaja inderdaad :-D ,maare ga niet snel 1,5 uur rijden terwijl fassttech om de hoek zit!
Hahaha... Rica zit bij mij hier om de hoek, maar ik ga wel naar Fasttech... ach, iets met voorkeuren en kennis enzo .. (A) :-D
myalexx
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 4745
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 16:11
14
Model: V60
Type: D4
Bouwjaar: 2015
Roepnaam: Alex
Locatie: Waterland

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door myalexx »

had net fasttech aan de lijn om wat te vragen..

'n toen had ik het er even over.. toen was het van we werken ons uit de naad en als mensen dan gaan zeiken dan houd het op.

we hebben het stervens druk, we doen ons uiterste best om iedereen te helpen en niet iedereen kan tevreden geholpen worden.

althans ik word wel prima door ze geholpen, dus vermoedelijk gewoon een foutje / drukte kan bij ieder bedrijf gebeuren..
Genuine Volvo – There is no substitute
Volvo V60 D4 AUT '15
Volvo V40 T4 AUT '02 Heico Edition
Volvo S40 T4 AUT '98
Gebruikersavatar
JohanH
5th Gear 1000rpm member
5th Gear 1000rpm member
Berichten: 1813
Lid geworden op: zo 06 sep 2009, 14:17
14
Roepnaam: Johan
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door JohanH »

myalexx schreef:
JohanH schreef:Communicatie is en blijft een van de moeilijkste dingen. :-D Ik had trouwens met Marco uitgebreid mail contact gehad, ook vanwege wat eisen van mijn kant en die had het over 350 euro.
over wat? chip?
Klopt, chip kuurtje. :tumbup
martijnv40
Idle
Idle
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:33
14

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door martijnv40 »

myalexx schreef:had net fasttech aan de lijn om wat te vragen..

'n toen had ik het er even over.. toen was het van we werken ons uit de naad en als mensen dan gaan zeiken dan houd het op.

we hebben het stervens druk, we doen ons uiterste best om iedereen te helpen en niet iedereen kan tevreden geholpen worden.

althans ik word wel prima door ze geholpen, dus vermoedelijk gewoon een foutje / drukte kan bij ieder bedrijf gebeuren..
drukte of geen drukte, en een foutje wel of niet dan herstel je dit als bedrijf en hang je niet arrogant die telefoon op, tja dan krijg je ook dat ze niet iedereen tevreden houden toch? :-D
myalexx
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 4745
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 16:11
14
Model: V60
Type: D4
Bouwjaar: 2015
Roepnaam: Alex
Locatie: Waterland

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door myalexx »

ik weet niet hoe jij persoonlijk bent..

sommige mensen kunnen echt zeuren.. dan zou ik ook de telefoon erop kwakken..

Dus laten we hierover ophouden, want het is een eenmalige questie bij 1 lid..

de rest is allemaal tevreden..
Genuine Volvo – There is no substitute
Volvo V60 D4 AUT '15
Volvo V40 T4 AUT '02 Heico Edition
Volvo S40 T4 AUT '98
martijnv40
Idle
Idle
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:33
14

Re: Chiptuning Fasttech, mening gevraagd.

Bericht door martijnv40 »

myalexx schreef:ik weet niet hoe jij persoonlijk bent..

sommige mensen kunnen echt zeuren.. dan zou ik ook de telefoon erop kwakken..

Dus laten we hierover ophouden, want het is een eenmalige questie bij 1 lid..

de rest is allemaal tevreden..
Ik geef alleen mijn mening en die werd gevraagd, maar ik ben zo'n zeik zak! :tumbdown
Plaats reactie