Door aanpassing van de gebruikersvoorwaarden van Photobucket is 3rd party doorlinken niet meer toegestaan. Wij adviseren gebruik te maken van een andere host zoals b.v. Imgur

Opbergvak middenconsole ph1 ipv de asbak gedeelte

Onderdelen zoals bumpers, stoelen, dashboard, het vervangen ervan enz (Geen Verlichting)
Plaats reactie
Niels81
Engine off
Model: S40
Type: 1.8
Bouwjaar: 1997
Contacteer:

Opbergvak middenconsole ph1 ipv de asbak gedeelte

Bericht door Niels81 » vr 11 aug 2017, 19:14

Goedemiddag,
Kan iemand mij vertellen of er voor een ph1 (1997) een opbergvak is die, in plaats van de asbak, in de middenconsole past?
Ik kon daar op het forum niets over terugvinden. Alleen dat een aantal heren de console van een ph2 erin zetten... daar zitten de vakken sowieso in (of de asbak op en andere plaats). Zo ver wil ik niet gaan, maar aan de asbak heb ik niets en aan opbergruimte wel, zeker als ik straks de hu-1205 erin heb zitten.

Vriendelijke groet Niels
If it ain't broken, don't fix it!

Marnixjee
5th Gear member
5th Gear member
Type: 2.0T
Bouwjaar: 2000

Re: Opbergvak middenconsole ph1

Bericht door Marnixjee » vr 11 aug 2017, 19:39

nee bestaat niet zal je of zelf moeten maken eventueel het bak gedeelte van een phase 2 gebruiken en in je phase 1 middenconsole bouwen of hele phase 2 middenconsole erin dauwn (makkelijker ;) )
Heb het zelf al 2 keer gedaan en is prima te doen hoor + je krijgt er nog een extra middenconsole bak bij onder de armsteun enkel verlies je wel je bekerhouders of je moet een middenconsole met bekerhouders vinden of een bekerhouder voor boven je radio.

Niels81
Engine off
Type: 1.8
Bouwjaar: 1997
Contacteer:

Re: Opbergvak middenconsole ph1

Bericht door Niels81 » vr 11 aug 2017, 19:54

Dank voor je snelle reactie! Dan ga ik er denk ik zelf eentje creëren. Moet te doen zijn met de asbak als voorbeeld. De hele console vervangen vind ik zonde.

Vriendelijke groet Niels
If it ain't broken, don't fix it!

Plaats reactie