Interieur delen, dash-inleg; plakspul, origineel of spuiten?

Onderdelen zoals bumpers, stoelen, dashboard, het vervangen ervan enz (Geen Verlichting)
Gebruikersavatar
corhog
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 5551
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 21:12
14
Model: XC90
Type: 1.6
Bouwjaar: 2005
Roepnaam: Cor
Locatie: Nazereth
Contacteer:

Re: Interieur delen, dash-inleg; plakspul, origineel of spuiten?

Bericht door corhog »

LuKiE schreef:Zo zo heren, voor het eerst dat ik hoor dat dit bestaat, ik heb afgelopen week mijn v40 gekocht met kennelijk plak-hout.

En vandaag zit het dashboardkast paneeltje toch wel heel los, dus ik kijken of het een sticker of zo iets is... en als ik het zo vergelijk met het origineel van Cor, dan lijkt het me duidelijk.
Nu zit het plakspul me best, ik vind het inderdaad meer allure aan de auto geven, en het ziet er net ff wat beter uit als cor zijn plakset, maar dan toch even een vraagje, hoe kan ik het best mijn dashboardkast stripje er weer oplijmen? (Loctite? :-D)

Ik zal wanneer ik kan even een fotootje van mijn set uploaden, overigens is het alleen middenconsole en dashboardkastje, zou stiekem wel meer willen hebben, of een origineel setje...
Like this?
Afbeelding
Kale Cor. Zwarte dos litros V40 ` 96. 280000km en een beetje (zwart is het mooiste, ZWART, ZWART, ZWART!!!)
Webdagboek

Image
Afbeelding
Gebruikersavatar
krismazur
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 6662
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 19:20
14
Model: XC90
Bouwjaar: 2015
Roepnaam: Kris
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Interieur delen, dash-inleg; plakspul, origineel of spuiten?

Bericht door krismazur »

niet vals spelen Cor :swear
laat die fotos van vroeger zien :P :vertag
Just call me Kris

Afbeelding
LuKiE
Engine off
Berichten: 15
Lid geworden op: di 11 jan 2011, 00:54
13
Locatie: Nijverdal

Re: Interieur delen, dash-inleg; plakspul, origineel of spuiten?

Bericht door LuKiE »

Ja Cor zoals dat!

Man ik vind die versnellingspook toch wel heel nice in het hout! Ik heb zo'n lelijke standaard grijs deprimerende versnellingspook! (gelukkig wel met minder speling nu ik afgelopen week de busjes heb vervangen)

Maar jij hebt dat hele setje + stuur, voor 150 euro op de kop getikt? ik zeg dat zijn goeie zaken!

EDIT: ik zie plotseling op marktplaats een woodline pookknop, Cor, is dit de echte? http://link.marktplaats.nl/390819956
myalexx
Supporting Member
Supporting Member
Berichten: 4745
Lid geworden op: do 04 mar 2010, 16:11
14
Model: V60
Type: D4
Bouwjaar: 2015
Roepnaam: Alex
Locatie: Waterland

Re: Carbon verwarmings element...

Bericht door myalexx »

al nieuws?
Genuine Volvo – There is no substitute
Volvo V60 D4 AUT '15
Volvo V40 T4 AUT '02 Heico Edition
Volvo S40 T4 AUT '98
Gebruikersavatar
giligang
3rd Gear member
3rd Gear member
Berichten: 359
Lid geworden op: do 03 mei 2018, 13:25
5
Model: V70
Bouwjaar: 2000
Roepnaam: Gilian
Locatie: Weesp

Alternatief voor dure Prewoodec interieur inlegset

Bericht door giligang »

Zoals een aantal van jullie wel weten, biedt de firma Prewoodec een product dat je de gelegenheid geeft om je interieur van kleur te veranderen.
Dat is natuurlijk een heel leuk idee, het jammere is alleen het kostenplaatje ervan. Inmiddels betaal je voor een set al gauw €140, geloof ik.

MAAAARRRRRR
Voor degene die dit wel willen, maar niet het bijbehorende prijskaartje willen dokken.

https://www.imolatuning.com/en/257-v40-i-1995-2004

Dit is het Poolse alternatief voor het Duitse Prewoodec, en kost (letterlijk) 1/3 van de Duitse prijs. :vertag

Neem eens een kijkje en kijk of je het wat vind. Ik heb vorig jaar een set besteld voor mijn vorige auto(Mitsubishi Carisma). Prima kwaliteit en een redelijk breed assortiment aan kleuren.
Volvo V70 2.3 T5 Prins LPG (2000)
Volvo V70 2.4T Vialle LPG (2002)
Volvo V40 1.8 Bi-Fuel(2003)
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI(2002)
Mitsubishi Carisma 1.6 GL(1997)
Fiat Panda Edizione Cool 1.3 (2010)
Suzuki Swift 1.3 GS (1994)
Plaats reactie