Alles over bekerhouders o.a. overzicht

Onderdelen zoals bumpers, stoelen, dashboard, het vervangen ervan enz (Geen Verlichting)
Gebruikersavatar
EnigmaEll
5th Gear 3000rpm member
5th Gear 3000rpm member
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 22:16
11
Model: V50

Re: Alles over bekerhouders o.a. overzicht

Bericht door EnigmaEll »

Dan hebben we elkaar verkeerd begrepen denk ik.
Want ik zou toch zweren dat je zei dat je op zoek was naar een bekerhouder, maar deze,dacht je, voor de fase 2 niet bestond in de middensteun.
My bad. :-D
BonHomme
Idle
Idle
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 18 mar 2016, 18:56
8
Model: V40
Bouwjaar: 2001
Locatie: Amsterdam

Re: Alles over bekerhouders o.a. overzicht

Bericht door BonHomme »

EnigmaEll schreef:Want ik zou toch zweren dat je zei dat je op zoek was naar een bekerhouder, maar deze,dacht je, voor de fase 2 niet bestond in de middensteun.
My bad. :-D
Klopt, maar je had deze reactie van mij blijkbaar niet gelezen: Ja, die dubbele bekerhouder in de middenarmsteun ben ik ook al een poos naar op zoek geweest, maar die zijn nog veel duurder (als je ze al kan vinden) Ook daar stond (hij is nu al weer weg) er 1 van op Ebay voor €170, (excl verzendkosten) maar beschadigd en met de verkeerde kleur (voor mijn wagen) En dat is me toch net iets te gortig om een drankje vast te kunnen houden.

Maar ik ben je wel degelijk erkentelijk voor je reacties, want nu weet ik wel dat ze nog vele malen goedkoper te vinden moeten zijn dan €170 Ik was al maanden op zoek naar die dubbele bekerhouder, maar kon nooit de juiste (kleur) (voor de juiste prijs) vinden, wat de reden was waarom ik uiteindelijk maar die enkele bekerhouder boven de radio heb gekocht. Nu ga ik toch maar op zoek bij de slopers om te zien of ik nog een dubbele bekerhouder in de middenconsole voor een schappelijke prijs kan vinden. En die enkele die ik nu heb gekocht zal ik vast ook wel weer kwijt kunnen.

Dus nogmaals, bedankt voor al je reacties op dit topic
Gebruikersavatar
EnigmaEll
5th Gear 3000rpm member
5th Gear 3000rpm member
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 22:16
11
Model: V50

Re: Alles over bekerhouders o.a. overzicht

Bericht door EnigmaEll »

Geen probleem. Stukje spraakverwarring. Kan wel eens gebeuren.

En nog een tip, houd marktplaats in de gaten. Met name sloop v40 / s40 die erop staan. V40/ S40 voor onderdelen zeg maar.
Dan even plaatjes klikken, als je geluk hebt, zit er daar ook wel eens 1 tussen.

Oh en 170 euro is werkelijk absurd!
Plaats reactie