Maar je hebt wel gelijk! Daarvoor komt er een mooi setje goede winterbanden
![(H) (H)](./images/smilies/agent.gif)
Hoeft niet maar wie de schoen past ....jdeleur schreef:Moet ik me aangesproken voelen hahaha...
Maar je hebt wel gelijk! Daarvoor komt er een mooi setje goede winterbanden
Moet je ze niet eens oppompen dan?w.rusman schreef:ik heb dit zowel met mijn nieuw gekochte falken ziex-ze912 als met de nieuw gekochte "huismerk" banden die onder mijn v liggen...![]()
Ik wordt er schijtziek van, maar ik weiger alleen hiervoor nieuwe banden te kopen met risico op hetzelfde probleem
vooral als ie langer dan 1 dag heeft stilgestaan dan is het soms net een vrachttrein achterin...
De banden slijten vooral aan de buitenkant dus zal het een te positief camber zijn, alhoewel dat volgens mij visueel direkt zou opvallenjdeleur schreef:Gewoon zo laten! Hellaflush is helemaal in![]()
![]()
Maar dit klinkt echt als alleen maar negatief camber. Vooral als het bij alle wielen gelijk is.
Nu nog kijken hoe de slijtage is na verloop van tijd.cock schreef:vandaag een stuk gereden ,hij rijdt echt lekker ,veel strakker gevoel in het stuur ,dus erg genoten met dat stukkie rijden ,de uitlijner heeft goed werk geleverd
Hoe is de staat van je remblokken het klinkt ook nl. alsof je remblokken versleten zijn en dan loopt de indicator aan op je remschijfDrooghwater schreef:Tenminste, het lijkt van rechtsachter te komen, dit soort geluiden van onder de auto zijn zo moeilijk te lokaliseren.
Volvo V40 2.0T, 2003.
Welnu, als ik harder dan 60 rijd, begint het geluid. Het klinkt een beetje als een wasmachine die aan het centrifugeren is, zo'n beetje van 'woewoewoe'. Het is snelheidsgerelateerd: hoe harder ik rijd, hoe sneller het gaat.
Maar wat is het?