probeer dan meteen je zekeringkastje zo ver mogelijk naar beneden te brengen, want zelfs met ombouwsetje orgineel van volvo kan je dekseltje er niet af.....
@koosliver, aan die busjes voor het verzekeringskastje heb je bij jou niks aan. Er zit een klankkast in de weg. Kijk maar eens in mijn dagboek.
Veder zou ik die veerpootbrug voor die prijs zeker doen.
R.O.B schreef:@koosliver, aan die busjes voor het verzekeringskastje heb je bij jou niks aan. Er zit een klankkast in de weg. Kijk maar eens in mijn dagboek.
Veder zou ik die veerpootbrug voor die prijs zeker doen.
Kun je nu nog wel bij de zekeringkast komen?? of is dit nu onmogelijk geworden?
R.O.B schreef:@koosliver, aan die busjes voor het verzekeringskastje heb je bij jou niks aan. Er zit een klankkast in de weg. Kijk maar eens in mijn dagboek.
Veder zou ik die veerpootbrug voor die prijs zeker doen.
Bedankt voor die tip Rob,ik zie op je foto,s wat je bedoeld.
Ga straks gelijk kijken of dat bij er ook zo uit ziet.
ChrisV40 schreef:
Yep, niet los te koop. Maar een paar buisjes zelf zagen is ook niet zo moeilijk lijkt me. Hoe lang zijn die originele verlagers?
Ik had al zo'n flauw vermoeden dus ben ik zelf aan het knutselen geweest. Ik heb busjes gebruikt van 2,5 cm. Langer wil niet ivm met dat ding (zal niet weten wat het is) wat onder de zekeringkast zit.
Zelfs in een 1.8 merk je het duidelijk. Hij rolt minder in bochten en vooral op 'snelle' rotondes (bocht rechts gelijk gevolgd door links gelijk gevolgd door bocht rechts, op snel opeenvolgende bochten dus) merk je echt verschil.
Ik heb er overigens een originele volvo vpb in liggen
Ik heb ook de originele VPB, vooral in lange snelle bochten, bijvoorbeeld op/ afritten van de snelweg kan ik het verschil het beste merken.
Hij is veel minder zoekerig en heerlijk stabiel geworden, echt kort en snel werk heb ik nog niet goed kunnen testen, hij zit er nog zo lang onder, en met dit soort weer en winterbanden is het niet echt een ideale omstandigheid om coureurtje te gaan spelen, maar dat komt van het voorjaar wel weer
Kan de reacties hierboven beamen. Bij doordraaiende bochten kan je lekker het gas erop houden en voelt hij heel stabiel aan. En vooral bij op en afritten van snelwegen en zeker vooral die knooppunten van snelwegen merk je het verschil als je een veerpootbrug hebt.
Voor de aanschaf van mijn veerpootbrug heb ik ook lopen twijfelen van het nut ervan maar ik kan je zeggen, gewoon doen!